محمد مطیع‌الحق مدرس گیتار کلاسیک آهنگسازی هارمونی

محمد مطیع‌الحق مدرس گیتار کلاسیک آهنگسازی هارمونی

محمد مطیع الحق متولد 1356 تهران
وی تحصیلات آکادمیک خود را در رشته مهندسی مکانیک در سال 1379 به پایان رسانید.
موسیقی و نوازندگی را از سال 1379 تحت نظر دکتر مهران روح نیا با ساز گیتار آغاز و با توجه به گرایش شخصی به آهنگ سازی در فرم های موسیقی کلاسیک از سال 1383 تحت نظر استاد بهزاد میرخانی به کسب علوم تئوری موسیقی و کنترپوان پرداخت.
وی موفق به کسب مدرک تئوری موسیقی و همچنین نوازندگی گیتار کلاسیک از ترینیتی کالج لندن(Trinity College) در سال 2006 میلادی با سطح متوسط گردید. در سال 2009 میلادی با شرکت در امتحانات تئوری موسیقی پیشرفته موفق به اخذ مدرک تئوری موسیقی پیشرفته از ترینیتی کالج لندن گردید.
نامبرده با توجه به علاقه به سازهای کلاسیک غربی از سال 1390 تاکنون به نوازندگی ویولن سل مشغول می باشد.
با توجه به گرایش آهنگسازی و تحت نظر بهزاد میرخانی موفق به فراگیری تئوری و کنترپوان موسیقی دورانهای مختلف از جمله باروک ، کلاسیک ، رمانتیک و مدرن گردیده و قطعاتی برای سازهای مختلف و ارکستراسیون به رشته تحریر درآورده است. از مجموعه کارهای نامبرده می توان واریاسیون روی تم های برامز(Brahms) ، باخ(Bach) و دووراک(Dvorak) نام برد. در حال حاضر مجموعه ای با سازبندی ویولن سل و گیتار با نام زندگی می گذرد(Life is passing) از ایشان در سایتهای beeptunes.com , itunes.apple.com,amazon.com و چندین سایت دیگر منتشر گردیده است.
نمونه ای از آثار نامبرده برای ساز گیتار کلاسیک در لینک زیر آمده است.
Last summer

دیدگاه‌ خود را بنویسید

سبد خرید
پیمایش به بالا