درباره ما

درباره ما

وبسایت آموزشگاه موسیقی نیما فریدونی دارای نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک به صاحب امتیازی نیما فریدونی می باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی آموزشگاه موسیقی فریدونی


در این وبسایت خدمات آموزشی موسیقی و امور مربوط به آن از جمله نت و … عرضه می گردد.

آموزشگاه موسیقی نیما فریدونی از سال ۱۳۸۶ آغاز به کار نمود و از ابتدای شروع فعالیت خود سعی نموده است که نگرشی فراتر از فعالیت های مرسوم سایر آموزشگاه های موسیقی ایران به مبحث آموزش موسیقی داشته باشد. در این راستا، موارد زیر بعنوان ویژگی های آموزشگاه فریدونی در طول مدت فعالیت این آموزشگاه قابل ذکر است:

اساتید

اساتید این آموزشگاه و همینطور کادر مدیریت آن همگی ازدانش آموختگان رشته موسیقی در سطح دانشگاهی و عمدتا از اساتید دانشگاه های موسیقی هستند.

روش های آموزشی

شیوه های آموزشی اساتید این آموزشگاه کاملا به روز بوده و بسیاری از مواد درسی انتخاب شده، با مواد درسی دانشگاهی این رشته هماهنگی کامل دارد.

فعالیت های اجرایی

این آموزشگاه علاوه بر فعالیت در بعد آموزشی، در برگزاری کنسرت نیز فعال بوده و در هر فصل چندین کنسرت آموزشی – پژوهشی در سالن این آموزشگاه اجرا می شود. علاوه بر کنسرت های داخل آموزشگاه، هر ساله گروه های منتخب در پایان سال در خارج از آموزشگاه در فرهنگسرا ها به اجرای برنامه می پردازند.

بعلاوه، گروه همنواز این آموزشگاه بعنوان یکی از گروه های مطرح در ایران، سالانه چندین کنسرت حرفه ای در شناخته شده ترین سالن های کنسرت ایران (مانند تالار وحدت، سالن رودکی و فرهنگسرای بهمن) برگزار نموده و در جشنواره های موسیقی فجر شرکت داشته است.

فضای آموزشی

با گسترش فضای آموزشی در سال ۱۳۸۹، این آموزشگاه دارای 5کلاس آموزشی برای برگزاری کلاس های خصوصی، گروهی، تمرینات و اجراهای پژوهشی است که همگی به منظور فعالیت های موسیقی طراحی و آکوستیک شده اند. از این نظر آموزشگاه موسیقی فریدونی جزو بزرگترین آموزشگاهها در ناحیه شرق و شمال تهران محسوب می شود.

کلاس های تخصصی

علاوه بر برگزار نمودن کلاس های رایج موسیقی برای عموم علاقمندان و در کلیه سطوح، این آموزشگاه کلاس های تخصصی برای دانشجویان، هنرجویان پیشرفته و داوطلبان کنکور موسیقی برگزار می نماید. آموزشگاه موسیقی فریدونی جزو اولین مراکز موسیقی است که اقدام به برگزاری کلاس های آمادگی کنکور موسیقی در سطح “کارشناسی ” و همچنین کلاس های آموزشی “نرم افزارهای موسیقی” نموده است. هر ساله چندین نفر از هنرجویان این آموزشگاه در در رشته موسیقی یکی از دانشکده های موسیقی پذیرفته می شوند.

سایر امکانات

امکان استفاده از آرشیو صوتی آموزشگاه موسیقی فریدونی با بیش از ۱۰۰۰ عنوان قطعه موسیقی، کتابخانه و همچنین استفاده از کامپیوتر بصورت رایگان برای هنرجویان این مرکز وجود دارد.

استودیو موسیقی جهت ضبط و آموزش صدابرداری و صدا گذاری


پروانه کسب نیما فریدونی سایت فروشگاه مجازی کسب و کارهای اینترنتی
مجوز استودیو آوای همنواز آریا
مجوز و پروانه فعالیت موسسه فرهنگی آوای همنواز شرکت تهیه تولید و نشر و پخش آثار صوتی و تصویری موسیقی و برگزاری اجرای صحنه‌ای موسیقی
پروانه و مجوز تاسیس آموزشگاه موسیقی نیما فریدونی
مجوز رسانه برخط فعالیت واحد فرهنگی دیجیتال نیما فریدونی

26 دیدگاه دربارهٔ «درباره ما»

  1. شهرزاد ستایش

    با سلام
    من نت رسم زمونه از سایتتان خریدم ولی باز نمیشه و من اهنگ کاملش می خواستم .
    این چه جوریه
    اخه سایت نت دونی نت کامل و در حالت pdf می فرستند.
    لطفا بفرمایید چطوری باید لینک دانلود را باز کنیم .

  2. سلام وقتتون بخیر
    بنده چند روز پیش پایه نگهدارنده ساز سه تار خریداری کردم و الان میخوام ببینم سفارش در چه مرحله ای هست اما در بخش سفارش ها وقتی میزنم نوشته هیچ سفارشی ثبت نشده.

  3. امراله غلامی

    بادرود واحترام
    من برای خرید دی وی دی سه تار کتاب اول استادذوالفنون چندروزی است وجه اونوواریزکردم
    بفرماییدچندروزه بدستم می رسد.
    لطفاشرایط ومزایای عضویت درآموزشگاه خودتان رااعلام بفرمایید.
    سپاسگزارم

  4. www.kazemjavanbakht80

    با سلام
    دانلود نت چهارمضراب سه گاه آقای علی تجویدی به صورت اینترنتی خریداری شد و انتقال وجه صورت گرفت اما لینک دانلود به ایمیل معرفی شده ارسال نگردید . لطفا به شماره 09171085988 از طریق واتس آپ ارسال فرمایید.. ممنون

  5. سلام حریف من فقط نت بازگشته رو به مبلغ 5900ازتون خریدم فاکتورتون هم به همین مبلغ صادر شد ولی چنتا دانلود شدو واسه هر کدوم ازم برداشت کردید ارزشی نداره فقط خواستم بگم زبونم لال شمام اره…….

  6. سلام استاد عزیز جناب اقای فریدونی شرمنده بابت قضاوت نادرست و… به دلیل تعصب خاص به اهالی موسیقی ملی و میهنی وناسازگاری شرایط و احوال جاری ….و عرض تشکر و بابت افتخار شنیدن صدای شما طی تماس تلفنی .ضمن امید به پذیرش پوزش چون مشخص شد به دیدگاه و نیازمندیهای ارسالی اهمیت میدید تقاضامندم چنانچه مقدور هست نت تصنیف محفل عشق استاد سراج برای ساز تا رو سه تار و بذارید از همه سایت های فعال موسیقی تقاضا کردم موفق نشدم
    با تشکر و پوزش مجدد ایام به کام

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
پیمایش به بالا