فروش دی‌وی‌دی تصویری آموزش تار سه‌تار کمانچه ویولن دف ارسال به سراسر دنیا

فروش دی‌وی‌دی تصویری آموزش تار سه‌تار کمانچه ویولن دف ارسال به سراسر دنیا

پیام خوش آمد به یوتیوب آموزشگاه موسیقی فریدونی و راههای حمایت از تولید ویدیوهای آموزشی رایگان

آموزش درست و دقیق از وظایف اصلی مدرسین موسیقی می باشد. ما اعتقاد داریم که آموزش در هر زمینه ای باید رایگان و تحت حمایت دولت ها باشد. تا عدالت آموزشی برای همه برقرار گردد.

با توجه به عدم حمایت های دولتی از آموزش صحیح موسیقی در ایران بر آن شدم تا از بودجه ی محدود آموزشگاه موسیقی فریدونی برای ایجاد ویدیوهای آموزشی با کیفیت بسیار بالا و دقیق با کمک همکاران خود به ویژه ایمان ملکی هزینه نمایم. این ویدیوها با سرعت بسیار پایین تولید می شوند. تیم ما برای تولید هر درس حدود ۵ ساعت زمان مصرف می کند. معمولا هر دو روز یک بار یک درس آماده می شود. ما این پروژه را یک پروژه ی ملی می دانیم. در این راه دوستان بسیاری به ما کمک می رسانند و از ما حمایت می کنند . راههای حمایت از ما در زیر معرفی شده است. شما نیز می توانید از این پروژه ی ملی حمایت کنید. با سفارش درس یا قطعه مورد نظر خود و پرداخت بخشی از هزینه ها در تولید این ویدیوها سهیم باشید. مابقی هزینه ها توسط آموزشگاه موسیقی فریدونی پرداخت می گردد. ویدیوی تولید شده با ذکر نام شما به عنوان حمایت کننده به طور رایگان در اختیار علاقمندان آموزش موسیقی قرار خواهد گرفت . این کار در جهت اعتلای موسیقی ایران زمین و معرفی آن به سراسر جهان صورت خواهد پذیرفت. 

نیما فریدونی . دی ۱۳۹۵

جهت حمایت از آموزشهای رایگان آموزشگاه موسیقی نیما فریدونی این دی وی دی ها را تهیه فرمایید : تلفن :‌ ۰۰۹۸۲۱۲۲۳۳۳۴۲۵ تلگرام : ۰۰۹۸۹۱۲۳۱۰۸۷۴۰

خرید آنلاین دی وی دی ها از لینک های زیر امکانپذیر شده است : 

11 دیدگاه دربارهٔ «فروش دی‌وی‌دی تصویری آموزش تار سه‌تار کمانچه ویولن دف ارسال به سراسر دنیا»

  1. سلام خسته نباشيد
    من قصد خريد ويدئو آموزشي تار ، دستور متوسطه حسين عليزاده رو دارم،
    دستگاه ماهور- همايون- بيات اصفهان – نوا- راست پنج‌گاه

    اين ويدئوها در DVD موجود هستند؟
    چون ليست دروس رو نميدونم و دستگاه هاي اول كتاب رو درس گرفتم و تمرين كردم،

    سپاس از شما

    1. درود بر شما . کتاب متوسطه تا این تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ به طور کامل ضبط نشده و از این مجموعه ای که فرمودید تنها ضربی ها ضبط شده و آواز ها هنوز ضبط نشده اند. اما به مرور زمان آنها نیز ضبط خواهند شد.

  2. حسین نیکخواه

    سلام درودبرشماکه درراه رشدموسیقی که واقعا نیازجامعه میباشدتلاش میکنیدممنون ازاقای فریدونی استادعزیزکه نحوه تدریسشون عالیه من اخیرادرکلاس مجازی شماشرکت کرده ام و من قصدخریددیویدی های بخشی ازکتاب جلال ذوالفنون۲و۳و۴و۱۳۰اهنگ محلی وبداهه نوازی استادفریدونی رادارم ایاموجودهست وایاحضوری میتوان دریافت کردیاار سال باپیک لطفاراهنمایی بفرماییدارادتمندنیکخواه

  3. حسین نیکخواه

    درودبراستادفریدونی وهمکاران من سه عدد دی وی دی ازشمادریافت کردم خیلی ممنون لیکن باعرض معذرت یک انتقادکوچک داشتم چون نت اهنگها بهمراه نیست بایدمبلغ زیادی هزینه خریدکتاب بشودودرغیراینصورت فکرمیکنم من نتوانم بهره کامل بگیرم لذادرصورت امکان نت پی دی اف اهنگها بهمراه باشدهماننداهنگهایی که ازشما خرید میشودالبته شایدانتظارزیادی باشد واصلانمیدانم امکانپذیر هست یاخیر..بهرحال ممنون که باعث تشویق بیشترماهستیددریادگیری موسیقی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

سبد خرید
پیمایش به بالا