بهنام پورشهاب . رومبا در سبک فلامینکو، از خوان مارتین، گرید 3، تنالیته سل ماژور

بهنام پورشهاب . رومبا در سبک فلامینکو، از خوان مارتین، گرید 3، تنالیته سل ماژور.mp4

قطعه بلاریاس Buleras گرید 5 خوان مارتین در متر 3:4 بهنام پورشهاب مدرس گیتار آمو

قطعه بلاریاس Buleras گرید 5 خوان مارتین در متر 3:4 بهنام پورشهاب مدرس گیتار آموزشگاه فریدونی

قطعه باران در فضای پاپ بهنام پورشهاب مدرس گیتار آموزشگاه فریدونی.mp4

قطعه باران در فضای پاپ بهنام پورشهاب مدرس گیتار آموزشگاه فریدونی.mp4

قطعه آب و آتش . پاپ فلامنکو بهنام پورشهاب مدرس گیتار آموزشگاه فریدونی

قطعه آب و آتش . پاپ فلامنکو بهنام پورشهاب مدرس گیتار آموزشگاه فریدونی

قطعه رومبا Rumba گرید 4 خوان مارتین 4:4 تنالیته C ماژور بهنام پورشهاب مدرس گیت

قطعه رومبا Rumba گرید 4 خوان مارتین 4:4 تنالیته C ماژور بهنام پورشهاب مدرس گیتار آموزشگاه فریدونی

قطعه گرانایٔینا گرید 3 تنالیته G ماژور بهنام پورشهاب مدرس گیتار آموزشگاه فریدون

قطعه گرانایینا گرید 3 تنالیته G ماژور بهنام پورشهاب مدرس گیتار آموزشگاه فریدونی.mp4

مدرس گیتار فلامنکو و پاپ، تئوری موسیقی، هارمونی (متد: والتر پیستون)، نرم افزارهای موسیقی (finale 2012, guitar pro)، آهنگساز و ترانه سرا بیوگرافی بهنام پورشهاب متولد ۲۸ دی ۱۳۶۱ از تهران می باشد. آموزش گیتار به سبک فلامنکو را از سال ۱۳۸۳ در محضر استاد شهرام چاپاریان (مدرس سبک فلامنکو) آغاز کرد. پس از ۴ سال آموزش مستمر در سبک فلامنکو، به مدت ۲ سال نزد استاد مهرتاش با فضای پاپ و آهنگسازی آشنا شد. پس از این زمان به تشکیل، سرپرستی و اجرای بندهای موسیقی (پاپ- فلامنکو و سنتی) برای رسانه پرداخت که از آن جمله می توان همکاری با سیمای کرج و موسسه چرخ نیلوفری با مدیریت آقای بابک رحیمی را نام برد.
از آنجائیکه یکی از علاقه مندی های اصلی وی همواره تدریس موسیقی بوده است، بنابراین طی سال های اخیر تدریس بخش عمده ای از فعالیت های اجتماعی و کاری او را تشکیل داده است و در این راستا هنرجویان فراوانی را هم در کلاس های خصوصی و هم در آموزشگاه های موسیقی پرورش داده است. از دیگر فعالیت های او می توان به ضبط های استودیو و سولیست در کنسرت های خوانندگان مطرح همانند پیام حصیری اشاره نمود.
علاوه بر تحصیلات آموزشگاهی، به منظور کسب دانش و توانمندی بیشتر، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته نوازندگی از سال ۱۳۹۳ در دانشگاه فرهنگ و هنر البرز آغاز کرده و با نوازندگی سنتور وارد فضای موسیقی سنتی ایرانی شد.
لازم به ذکر است که ترانه سرایی همواره در کنار فعالیت های موسیقی وی وجود داشته است.روش تدریس:آموزش نوازندگی گیتار (سبک فلامنکو) از مقدماتی تا پیشرفته
درس های درنظرگرفته شده برای آموزش شیوه نواختن صحیح دستگاه های فلامنکو بر پایه کمپاس و اصول نوازندگی گیتار فلامنکو در دستگاه های:سولئا (solea)
تانگو (tango)
رومبا (rumba)
سگریاس (segerias)
آلگریاس (alegrias)
گواخیرا (guajiras)
بولریاس (bulerias)شرح آموزش:بسته به اکول هر هنرجو و میزان آشنایی وی با ساز گیتار و تکنیک های مربوط به آن در هر سبک مورد علاقه، روش تدریس، آموزش تکنیکال و مدت زمان آموزش از ۲۰ جلسه تا ۴۰ جلسه متغیر خواهد بود. برای این منظور گرفتن آزمون تعیین سطح از هر هنرجو قبل از شروع آموزش توسط استاد مربوطه انجام می شود.منابع و مراجع مورد استفاده کتابهایی که برای شروع تدریس بکار برده می شوند عبارتند از:آموزش گیتار خوان مارتین۴۲ قطعه خوان مارتین کتاب های مربوط به اجرای تکنیک های فلامنکو و کتاب های مربوط به تربیت و آماده سازی دست چپ و راست برای اجرای صحیح


دیدگاه‌ خود را بنویسید

سبد خرید
Select your currency
IRHT هزار تومان
پیمایش به بالا